Over mij

Mijn foto
Make-up artist sinds 1983 voor film, tv, fotografie en (theater)shows. Eigenaresse visagie en grime school.

dinsdag 25 oktober 2011

Welkom op mijn blog!


Even voorstellen, ik ben Hilde Schuemie en sinds 1983 werkzaam als visagiste en grimeuse voor film, fotografie, tv en theater. Sinds 2002 geef ik les op mijn eigen visagie en grime school. Naast werken met make-up is mijn tweede passie zingen. Ik heb sinds 1984 in verschillende bands gezongen met altijd eigen nummers. In eigen  beheer hebben ik met 1 band twee cd's gemaakt en natuurlijk veel opgetreden. Af en toe ook studiowerk gedaan, voicemail tunes ingezongen en ik ben hier en daar op dance nummers te horen. Momenteel even geen vaste band maar wel weer bezig in de studio. Schilderen vind ik ook heerlijk om te doen maar dat schiet er een beetje bij in door tijdgebrek. Ik ben dus lekker crea bea bezig dus : )

Op deze blog wil ik iedereen die geïnteresseerd is in make-up op de hoogte houden van tips & trics en mijn belevenissen als visagiste/grimeuse en alle andere zaken waarvan ik denk dat het leuk is om te delen.

Ik wens je veel lees en kijkplezier op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten